Dyrektor Biura Obsługi Klienta

Dołącz do #Unikalnych, jako:
Dyrektor Biura Obsługi Klienta
Lokalizacja Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Nadzór i koordynacja nad procesem obsługi klienta od momentu podpisania umowy deweloperskiej/przedwstępnej poprzez wszystkie procesy w trakcie realizacji, odbiory mieszkań i części wspólnych, sprzedaż notarialną i utworzenie wspólnoty mieszkaniowej do zakończenia okresu rękojmi dla inwestycji,
  • Zbudowanie zespołu mającego na celu usprawnienie i utrzymanie jakości obsługi klienta.
  • Planowanie i organizacja pracy działu zgodnie z potrzebami biznesowymi,
  • Inicjowanie i kontrola działań zapewniających budowanie pozytywnego doświadczenia klientów,
  • Inicjowanie i tworzenie działań usprawniających pracę działu oraz podnoszących poziom obsługi klienta np. Panel Klienta,
  • Nadzór nad systemem CRM,
  • Nadzór nad funkcjonowaniem i kosztami utrzymania nieruchomości w okresie deweloperskim.
Wymagania:
  • Minimum 3 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży deweloperskiej / mieszkaniowej,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, utrzymaniu nieruchomości i obsłudze gwarancyjnej inwestycji,
  • Znajomość Ustawy Deweloperskiej oraz Prawa Budowlanego i Kodeksu Cywilnego w zakresie związanymi z obowiązkami,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, nastawienie na realizację celu,
  • Komunikatywność, otwartość na zmiany oraz zdolności negocjacyjne oraz myślenie analityczne.
  • Umiejętność radzenia sobie z „trudnymi klientami” oraz odporność na stres.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?