Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
(popołudnia i weekendy)
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
- profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
- jesteś osoba komunikatywną,
- możesz pracować popołudniami i min 2 weekendy w miesiącu,
- masz dobrą dykcję,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
- posługujesz się poprawną polszczyzną – odpisujemy na maile
- jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
- posiadasz znajomość obsługi komputera,
- jesteś studentem nauk humanistycznych – mile widziane kierunki: polonistyka, historia,
- umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,
- sprawnie posługujesz się w mediach społecznościowych,
- mówisz po angielsku/ukraińsku - mile widziane.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!