Konsultant Infolinii Szpitalnej

Konsultant Infolinii Szpitalnej
Miejsce pracy: Warszawa

Szpital Medicover

al. Rzeczypospolitej 5

 

 

Najlepszy kandydat to taki, który:
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy,
  • jest osobą dynamiczną, komunikatywną oraz dyspozycyjną,
  • bez problemu posługuje się komputerem.
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli:
  • wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover (m.in. w zakresie umawiania i odwoływania wizyt) – tylko rozmowy przychodzące,
  • nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu wizyty lekarskiej),
  • obsługa zamówień na dokumentację medyczną,
  • udzielanie informacji na temat zakresu świadczeń Szpitala Medicover,
  • promowanie usług Szpitala Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • praca w młodym, dynamicznym zespole,
  • od pierwszego dnia oferujemy umowę o pracę,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • pracujemy w trybie zmianowym od poniedziałku do soboty,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
  • możesz korzystać z benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?