Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia, zatrudniamy programistów i lekarzy by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie pacjentom i lekarzom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej.
Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
- Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej.
- Dokładnej i zorganizowanej.
- Z komunikatywną znajomością języka angielskiego.
- Ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość narzędzi tj. Slack, Monday, Miro.
- Posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta, bądź chcącej takie doświadczenie zdobyć.
- Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne).
Wymagania- Obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, mail, czat.
- Tworzenie raportów i zestawień.
- Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy.
- Organizacja leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji.
- Zbieranie uwag od klientów i lekarzy.
- Rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach.
- Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji medycznej.
- Współpraca w zespole operacyjnym.
- Elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godzinach 07.00-23.00 (również w weekendy i święta).