Specjalista ds. jakości obsługi pacjenta

Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.


Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.com.

Specjalista ds. jakości obsługi pacjenta

Zadania:

  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
  • Odpowiedzialność za jakość realizowanych usług zgodnie z ustalonymi KPI
  • Nadzór oraz bieżąca obsługa w ramach procesu obsługi reklamacji
  • Raportowanie i analiza wskaźników jakościowych (w tym reklamacji)
  • Wykonywanie audytów jakościowych
  • Współpraca z innymi zespołami w zakresie poprawy jakości świadczonych usług

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta (min. 1 rok)
  • Znajomość definiowania i sposobu pomiaru wskaźników jakościowych w zdalnej obsłudze klienta
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów, samodzielność w działaniu
  • Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up’ie
  • Decyzyjność oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?