Specjalista ds. Lojalności Klientów

 

W tych trudnych czasach przykłada się dodatkową wagę do stabilności pracy oraz bezpieczeństwa. Zwłaszcza w takiej branży jak nasza - która sprawia, że mimo pandemii, nasi klienci mogą czuć się komfortowo w codziennych sytuacjach oraz nie muszą martwić się zepsutym sprzętem. Właśnie dlatego proponujemy STABILNE, PEWNE zatrudnienie - dołącz do nas i PRACUJ BEZPIECZNIE!

 

W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:

 

Specjalista ds. Lojalności Klientów
Miejsce pracy: Wrocław , Nyska 48A

 

Oferujemy:

 

  • Umowę o pracę
  • Owocowe czwartki w Centrali firmy
  • Bibliotekę wewnętrzną
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Rabaty pracownicze
  • Środki do dezynfekcji
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pomiary temperatury
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • realizację strategii budowania lojalności i zarządzanie relacjami z Klientami
  • tworzenie oferty oraz rozwój mechanizmów lojalizujących dla Klientów
  • realizację kampanii direct do Klientów (emails, sms, push, webpush)
  • rozwijanie działań CRM i marketing automation (personalizacja, komunikacja, segmentacja)
  • analizę wyników prowadzonych działań i zwiększanie efektywności sprzedażowej
  • współpracę ze sklepami oraz wewnętrznymi działami
  • tworzenie materiałów oraz realizację szkoleń dla sieci sprzedaży
Od Kandydatów oczekujemy:
  • minimum rocznego doświadczenia w pracy z programem lojalnościowym i działaniami CRM
  • minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii direct do Klientów (emails, sms, push)
  • znajomości platform marketing automation
  • doświadczenia w kanale offline i online
  • samodzielności w działaniu, komunikatywności
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • wykształcenia wyższego w obszarze marketingu, nauk społecznych lub analizy danych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • realizację strategii budowania lojalności i zarządzanie relacjami z Klientami
  • tworzenie oferty oraz rozwój mechanizmów lojalizujących dla Klientów
  • realizację kampanii direct do Klientów (emails, sms, push, webpush)
  • rozwijanie działań CRM i marketing automation (personalizacja, komunikacja, segmentacja)
  • analizę wyników prowadzonych działań i zwiększanie efektywności sprzedażowej
  • współpracę ze sklepami oraz wewnętrznymi działami
  • tworzenie materiałów oraz realizację szkoleń dla sieci sprzedaży
Od Kandydatów oczekujemy:
  • minimum rocznego doświadczenia w pracy z programem lojalnościowym i działaniami CRM
  • minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii direct do Klientów (emails, sms, push)
  • znajomości platform marketing automation
  • doświadczenia w kanale offline i online
  • samodzielności w działaniu, komunikatywności
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • wykształcenia wyższego w obszarze marketingu, nauk społecznych lub analizy danych

 

Oferujemy:

 

  • Umowę o pracę
  • Owocowe czwartki w Centrali firmy
  • Bibliotekę wewnętrzną
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Rabaty pracownicze
  • Środki do dezynfekcji
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pomiary temperatury
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Niniejszym udzielam zgody NEONET S.A. na przetwarzanie moich danych osobowych, znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO. Oświadczam, że otrzymałem informacje, o których mowa w art. 13 RODO (obowiązek informacyjny administratora danych)”

KLAUZULA INFORMACYJNA

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?