Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

Chemnovatic jest Firmą chemiczną, która kładzie duży nacisk na wysoką jakość oferowanych produktów. W 2017 roku Firma wdrożyła systemy ISO, HACCP (GMP i GHP), które stanowią potwierdzenie najwyższych standardów i jakości. Przedsiębiorstwo w ciągu zaledwie kilku lat przeszło niezwykłą drogę, stając się wiodącym producentem surowców, dostarczając produkty do ponad 60 krajów na świecie.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
Miejsce pracy: Lublin
Główne zadania:
  • obsługa i realizacja zamówień Klientów
  • zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty
  • ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej
  • obsługa procesu reklamacji
  • raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań
  • prowadzenie i rozwijanie bazy klientów zgodnie z procedurami firmy (czuwanie nad aktualnością danych)
  • utrzymanie relacji klientami (UWAGA: w języku angielskim)
Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze (obsługa klienta, obsługa sprzedaży) - minimum 1 rok.
  • umiejętność wykorzystania narzędzi typu excel w celu przeprowadzania raportów i analiz
  • doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP
  • mile widziana znajomość innego niż angielski języka obcego
Nasza oferta:
  • wynagrodzenie podstawowe wg standardów rynkowych i zasad wewnętrznych firmy
  • nowoczesne i wygodne biuro
  • prywatna opieka medyczna
  • parking dla pracowników
  • spotkania integracyjne
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość skorzystania z kart sportowych
  • strefa relaksu
  • brak dress codeu
  • szkolenia i możliwości rozwoju wraz z dynamicznie rozwijającą się organizacją
  • owoce :-)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?