Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/1465
OBOWIĄZKI:
Nadzór nad terminowym wykonywaniem zleceń klienta, aktywny kontakt z klientem wew. i zew., obsługa systemów zleceń firmy Hemmersbach oraz jej klientów, tworzenie wymaganych raportów do analizy, otwieranie, zamykanie oraz zarządzanie zgłoszeniami klienta, wsparcie techników w trakcie realizacji zleceń.Praca na czas określony: 2 lataGodziny pracy 7:00 - 19:00Oferta pracy dostępna w sali E
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: dobra znajomość programu MS Excel
Uprawnienia: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Uprawnienia: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, odporność na stres


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, staż pracy 11 miesięcy i więcej w obsłudze klienta francuskojęzycznego, dobra znajomość programu MS Excel, bardzo dobra komunikacja interpersonalna, samodzielność, dokładność, odporność na stres, jęz. francuski C1 w mowie i piśmie, jęz. angielski C1 w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 500 do 8 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?