kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio; odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z towarami oferowanymi przez firmę; informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie; pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów; przygotowywanie ofert handlowych, aby zachęcić do nabycia usług czy towarów;
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Administracja biurowa z obsługą komputera
Uprawnienia: Biegła znajomość MS Office
Uprawnienia: analiza potrzeb klienta
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagania inne: Miejsce pracy:Poznań
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN