Umiejętności/ Uprawnienia: biegła znajomość języka angielskiego , francuskiego i arabskiego (pracodawca nie wymaga certyfikatów), Zakres obowiązków: m.in. Realizacja procesu: od zamówienia do rozliczeń oraz zapewnienie bieżącego wsparcia w zarządzaniu zamówieniami dla sprzedaży i klientów, Zarządzanie cyklem życia zamówienia od początku do końca, w tym przygotowanie zamówienia, monitorowanie, wydawanie zezwoleń i fakturowanie/kredytowanie/anulowanie zamówień nowych i odnawianych, Potwierdzanie, że wszystkie zamówienia klientów są prawidłowe pod względem sprawozdawczości sprzedażowej i finansowej oraz odpowiadanie za przestrzeganie kontroli zgodności i wytycznych stron trzecich, Opieka nad wskazaną bazą klientów i odpowiadanie za budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:[Inne] : Wykształcenie: średnieDoświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z analizą danych klientówUmiejętności/ Uprawnienia: biegła znajomość języka angielskiego , francuskiego i arabskiego (pracodawca nie wymaga certyfikatów),
Miejsce pracy:Gdynia
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 750 PLN