Private Corporate Consulting Sp. z o. o.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą organizującą szkolenia dla administracji publicznej
Organizujemy szkolenia w oparciu o potrzeby naszych potencjalnych uczestników aby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania administracji samorządowej. Bardzo zależy nam aby poziom usług realizowanych przez władze lokalne był jak najwyższy a pracownicy urzędów czuli wsparcie z naszej strony, w postaci dostarczania możliwie najbardziej wartościowych szkoleń na rynku.
Dążymy do tego, aby stać się firmą pierwszego wyboru wśród szkoleń dedykowanych przedstawicielom administracji publicznej. Codzienne pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty, która kompleksowo zaspokoi potrzeby naszych klientów. Ważne jest dla nas, aby klienci otrzymywali tę wiedzę, po którą przychodzą na nasze szkolenia i czuli się bezpiecznie podczas realizowania swoich obowiązków.
Nasze wartości to:
- Doświadczenie - rocznie szkolimy około 10 000 uczestników a na rynku jesteśmy już od ponad 10 lat
- Rozwój - jest stale wpisany w naszą markę. Jesteśmy na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami, stale aktualizujemy nasze programy szkoleń oraz wykonujemy tysiące rozmów z pracownikami urzędów aby jak najlepiej poznać potrzeby.
- Jakość - merytoryczna i przydatność praktyczna naszych szkoleń
- Rzetelność i uczciwość - nie kopiujemy gotowych i ogólnodostępnych ustaw, kodeksów, do których każdy może mieć dostęp.
- Praktyka - nasi Prelegenci na co dzień pracują w urzędach miasta/gminy i omawiają rzeczywiste problemy jakie występują w codziennej pracy naszych klientów - podając dobre rozwiązania w trudnych sytuacjach.
Praca polega na telefonicznym i mailowym kontakcie z urzędnikami administracji publicznej, przedstawieniu im naszej oferty szkoleniowej. Do pracy potrzebujesz jedynie komputera, słuchawek z mikrofonem i dostępu do Internetu a my zapewniamy Ci aplikacje telefoniczną, dostęp do poczty służbowej oraz system, w którym znajdują się bazy z klientami.