Starszy specjalista ds. obsługi klienta / senior customer service representative

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Starszy specjalista ds. obsługi klienta / senior customer service representative
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/21/0164
OBOWIĄZKI:

- Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku obsługiwanego kraju, w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm. Przygotowywanie odpowiedzi / rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży / korzystania z deala. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu. Uczestnictwo i wsparcie procesów szkoleniowych dla nowych pracowników, zgodnie z potrzebami. Pełnienie roli indywidualnego wsparcia w okresie wdrożenia dla agentów zaraz po przeszkoleniu. Aktywne wspieranie koordynatora zespołu w wykonywaniu zadań administracyjnych zgodnie z potrzebami. Realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego. - Godziny pracy: 8:00-16:00.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?