Wiele zawodów wiąże się z nieustannym rozwojem i doskonaleniem własnych umiejętności. Podobnie jest w zawodzie przedstawiciela handlowego. Firmy mogą zamawiać specjalne kursy dla swoich pracowników, tak aby podnieść ich umiejętności oraz kompetencje zawodowe. Jest to szczególnie przydatne, kiedy załoga przedstawicieli jest spora w konkretnym przedsiębiorstwie.
Do czego przygotowują takie szkolenia? Z pewnością kursy pozwala na uzyskanie praktycznej wiedzy z zakresu sprzedaży. Kursanci potrafią w łatwy sposób pozyskiwać nowych klientów oraz utrzymywać relację ze stałymi. Ponadto pracownicy skutecznie wyznaczają cele, poznają techniki negocjacji, a także samodzielnie sporządzają ofertę handlową. Najważniejsze jest to, że uczą się w sposób aktywny słuchać potencjalnego klienta i spełniać dzięki temu jego oczekiwania.
Takie kursy mają opracowany specjalny program. W planie znajdują się takie tematy jak: cechy przedstawiciela handlowego, ocena klienta, rozpoznanie potrzeb klientów, znaczenie słów, autoprezentacja, podstawy perswazji językowej, diagnoza osobistego stylu negocjacyjnego, sporządzanie ofert handlowych, sztuka zamykania sprzedaży. Na kursie nie brakuje także ćwiczeń praktycznych oraz nabywania umiejętności w sytuacjach stresowych. Jednymi z najważniejszych elementów szkolenia są kwestie takie jak: opieka posprzedażowa, zagadnienia i wyzwania, czy też budowanie długotrwałych relacji z klientami. Kursanci zawsze otrzymują szereg materiałów szkoleniowych, do których mogą wracać w każdym momencie ścieżki zawodowej, to może okazać się bardzo przydatne.
Opublikowano: dzisiaj
Liebherr Polska Sp. z o.o.
mazowieckie / Rusiec (pow. pruszkowski, gm. Nadarzyn), k. Nadarzyna
Opublikowano: dzisiaj
m-PLAY
mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: dzisiaj
m-PLAY
pomorskie / Gdańsk
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie / Olsztyn