Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, prawa, marketingu i innych.
Nasz dział
Nasze zespoły Wsparcia Sprzedaży są odpowiedzialne za bliski kontakt z naszymi kluczowymi klientami, takimi jak szpitale, prywatne kliniki, placówki medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jako dział odpowiadamy głównie za realizację ich zamówień i wprowadzanie danych sprzedażowych do naszych systemów.
Stanowisko
Analityk działu sprzedaży (Quality Data Analyst) będzie odpowiedzialny za zarządzanie danymi dotyczącymi zwrotów pieniężnych dla klientów, pochodzącymi od dystrybutorów w USA i Kanadzie. Zbierane dane pochodzą z różnych źródeł (e-maile, strony internetowe) i są zapisane w różnych formatach. Rolą analityka jest ujednolicenie plików, praca z danymi w zakresie ich analizy i korekty (Excel), a następnie przeniesienie do systemu ERP w ustandaryzowanej formie.
- Zbieranie danych od około 100 dystrybutorów (nieprzetworzone dane w różnych formatach).
- Praca z danymi przy użyciu Excela - konwersja do jednego formatu, walidacja, modyfikacja, czyszczenie i analiza danych.
- Administrowanie danymi w systemie ERP, przetwarzanie aktualizacji plików dostarczanych przez zespół z USA i Kanady.
- Tworzenie raportów po zamknięciu wszystkich plików w danym miesiącu i wysyłanie ich do odpowiednich zespołów (zespół AR, zespół US).
- Tworzenie i modyfikowanie miesięcznych raportów dla dystrybutorów dotyczących statusu ich rozliczeń sprzedażowych (statusy zwrotów pieniężnych).
- Rozwijanie i utrzymywanie bieżących relacji partnerskich z dystrybutorami i przedstawicielami handlowymi.