cargo-partner jest wiodącym globalnym dostawcą usług spedycyjnych i logistycznych specjalizującym się w zakresie międzynarodowych rozwiązań transportowych
Nasi pracownicy to wysoce zmotywowani profesjonaliści, którzy z pasją podchodzą do swojej pracy, posiadają doskonałe umiejętności komunikacyjne i silne podejście do przedsiębiorczości.
W związku ze stałym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales
Miejsce pracy: Żory
Nr Ref.: ZOY/IS/020924
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami
nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży
uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych
planowanie i realizacja działań telemarketingowych oraz monitorowanie i raportowanie ich realizacji
Profil kandydata:
osoba potrafiąca podjąć inicjatywę oraz samodzielne decyzje, dążąca do realizacji wyznaczonych celów
cechująca się bardzo dobrą organizacją własnej pracy oraz umiejętnością pracy w zespole
z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta
z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
z praktyczną znajomością pakietu MS Office
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
miłą atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole, który czeka na Ciebie z otwartymi ramionami
Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych Realizacja celów sprzedażowych Współpraca...
Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów...
Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w...
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wspieranie działań sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych i krajowych mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta sporządzanie...
Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Pomoc dla menadżerów sprzedaży w prowadzeniu kontraktów handlowych; Kontakt z odbiorcami i spedycjami; Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych eksportowych...