Customer Satisfaction Manager

Może poszukujemy ’Jednorożca’, ale stanowisko jest kluczowe i wymagające :)


Empatia w podejmowaniu spraw naszych Klientów, dobra analiza przypadków i świetna organizacja pracy poszukiwana! 

 

Ponad 80% naszych klientów deklaruje, że wybrało nasz produkt z polecenia. Średnia ocena zadowolenia oraz wiedzy naszych konsultantów jaką przyznają klienci to 4.9/5. To pokazuje, że budujemy najlepszy i najbardziej kompetentny zespół Doradców Klienta na rynku e-commerce. Jest to doskonałe miejsce pracy dla osób doświadczonych w e-commerce jak i osób startujących, ale ambitnych niebojących się wyzwań.

Customer Satisfaction Manager
Miejsce pracy: Szczecin
Jakie będą Twoje główne zadania?
  • Codzienny kontakt pisemny i telefoniczny z Klientami
  • Prowadzenie i kontrolowanie procesu reklamacji Klientów, dbanie o prawidłowość i terminowość przebiegu reklamacji w firmie
  • Analiza i opiniowanie zasadności reklamacji
  • Ustalanie powodów negatywnych opinii Klientów, prowadzenie procesu rozwiązania przyczyn niezadowolenia Klienta
  • Kontakt z Klientami deklarującymi chęć rozwiązania umowy z firmą i podejmowanie próby jego utrzymania
  • Współpraca ze wszystkimi zespołami w firmie w zakresie: konsultacji spraw Klientów, przekazywania informacji zwrotnej, zlecania zadań mających na celu rozwiązanie problemów Klientów
  • Raportowanie wyników pracy oraz kluczowych aspektów poruszanych przez Klientów
Jakie są nasze oczekiwania?
  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy w obsłudze klienta
  • ’Lekkie pióro’ - poprawność gramatyczna i stylistyczna tworzonych tekstów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Język angielski na poziomie średniozaawansowanym
  • Znakomite umiejętności komunikacyjne
  • Łatwość w budowaniu relacji z Klientem
  • Wysoko rozwinięta empatia
  • Umiejętności analityczne, szukania przyczyn i rozwiązań problemów
  • Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji, szukania kompromisów, asertywność
  • Mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
Co mamy do zaoferowania?
  • Dowolnie wybraną formę współpracy (umowa o pracę, B2B)
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Możliwość pracy w częściowym trybie Home Office (3 na 5 dni w tygodniu)
  • Nowoczesny sprzęt i pracę w nowoczesnym biurowcu Piastów Office Center
  • Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
  • W zależności od wybranej formy współpracy różnorodny pakiet benefitów na preferencyjnych warunkach, a w nim m.in. prywatną opiekę medyczną Medicover
  • Pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina
  • Dostęp do wiedzy ekspertów w IAI i firmach partnerskich
Wynagrodzenie:
  • Umowa o pracę: 5 800 - 9 000 brutto/miesiąc
  • B2B:                   7 500 - 11 600 netto/miesiąc

 

Mam na imię Łukasz i wraz z Weroniką - Team Managerką zespołu, będę Twoim przewodnikiem w procesie rekrutacji.

 

Twarde umiejętności to jedno, ale równie ważne są dla nas otwartość, zaangażowanie i nieustanna chęć rozwoju. Ponad to dobra atmosfera jest dla nas niezwykle istotna, dlatego szukamy osób, z którymi zwyczajnie miło będzie spędzać wspólnie czas :)

 

Ważne jest dla nas kim jesteś i jaki jesteś.

Aplikuj i daj się poznać

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?