Customer Service Representative – język niemiecki

Nasz Klient to globalna firma, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 40 lat działa w branży odżywiania i zajmuje się sprzedażą suplementów diety i produktów do pielęgnacji ciała zaspokajając różne potrzeby żywieniowe swoich klientów w ponad 90 krajach. Oferują kulturę skoncentrowaną na ludziach, ich potrzebach, relacjach i karierze, która pomaga rozwijać talenty i daje szansę na zmianę nawyków. Angażuje się również w wyznaczanie nowych wysokich standardów w branży w zakresie sprzedaży, marketingu, IT, rozwoju produktu czy obsługi klienta.

Do swojego prężnie rozwijającego się zespołu poszukuje osób na stanowisko:

Customer Service Representative – język niemiecki
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: CSR-GER/2022
Opis stanowiska:
  • zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardami i celami firmy,
  • udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na pytania Klientów i Dystrybutorów w sposób terminowy poprzez wszystkie kanały komunikacji - telefonicznie, za pomocą chatu oraz e-mail,
  • dbanie o prawidłowe przechowywanie danych,
  • wsparcie techniczne i doraźne projektów wdrożeniowych, w tym zbieranie wymagań i testów akceptacyjnych użytkowników,
  • pełnienie roli Ambasadora Marki w zgodzie z wartościami korporacyjnymi i celami EMEA, aby zapewnić utrzymanie wizerunku marki,
Wymagania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego, dodatkowy język europejski będzie atutem,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doskonałe umiejętności obsługi komputera,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność prowadzenia szkoleń, edukacji i wywierania pozytywnego wpływu na Członków,
  • doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej,
  • umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne,
  • samomotywacja i umiejętności organizacyjne,
  • otwartość i pozytywne nastawienie,
  • silne pragnienie wniesienia pozytywnego wkładu w pracę zespołu, klientów wewnętrznych i Członków,
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole nastawionym na rozwój,
  • niezbędne narzędzia pracy – laptop/komputer stacjonarny,
  • możliwość pracy hybrydowej,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, premie i pakiet benefitów w tym: pakiet medyczny Luxmed VIP, system MyBenefit (karta Multisport lub Cafeteria), prywatne ubezpieczenie, imprezy rozrywkowe i wiele innych,
  • unikalna szansa na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku międzynarodowym,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i komfortowe środowisko pracy z jedzeniem, napojami i kącikiem gier,
  • możliwość rozwoju osobistego poprzez coaching, zajęcia z umiejętności miękkich oraz szkolenia,
  • szansa na podzielenie się swoimi pomysłami i ciągłe doskonalenie procesów w firmie,
  • brak dress code’u,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?