Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0825
OBOWIĄZKI:
Utrzymanie wysokiej jakości i ilości wyników wszystkich przypisanych współpracowników klienta. Kontrola czasu (np. harmonogram obowiązków, przerwy). Produktywność: Osiągnięcie celu w kluczowych wskaźnikach operacyjnych specyficznych dla projektu. Zarządzanie wydajnością i utrzymywanie zgodności z wymaganymi standardami, procesami i przepływami pracy. Prowadzenie dokumentacji projektu i powiązanych narzędzi. Planowanie i monitorowanie (recenzje) szkoleń dla współpracowników Klienta. Wysoki poziom samoorganizacji w realizacji punktów omawianych na spotkaniach i odprawach zespołu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętności organizacyjne
Uprawnienia: analityczne myślenie


Wymagania inne:

umiejętności, związane z obsługą klienta i wsparciu technicznym, umiejętności, związane ze sprzedażą i obsługą posprzedażową doświadczenie zawodowe 1 rok 1 miesiąc w tym 8 miesięcy na stanowisku "Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim"

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?