- profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, obsługa klientów- aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych- obsługa procesów kasowych w oddziale- kontakt telefoniczny oraz osobisty i dopasowanie najlepszych rozwiązań finansowych dla klientów - pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku i poszukiwanie rozwiązań usprawniających doświadczenia naszych klientów- samodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych po etapie wdrożenia, przy zachowaniu standardów jakości- odpowiedzialne podejście do obowiązku podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dobra obsługa komputera
Uprawnienia: doświadczenie w finansach, sprzedaży lub obsłudze klienta
Uprawnienia: łatwość nawiązywania kontaktów
Uprawnienia: umiejętność organizacji pracy
Uprawnienia: nastawienie na realizację wyników
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne: Miejsce pracy:Jastrzębie-Zdrój
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 do 6 000 PLN