Staranna i sumienna realizacja powierzonych zadań zgodnie z zakresem czynności;Obsługa klientów: udzielanie rzetelnych informacji, doradztwo finansowe oraz budowanie pozytywnego wizerunku banku; przestrzeganie zasad etyki, poufności i ochrony danych klientów oraz majątku banku; dbałość o zgodność działań z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi banku; podnoszenie kwalifikacji zawodowych i rozwijanie kompetencji.Zapewnianie bezpieczeństwa informacji i majątku banku oraz unikanie konfliktu interesów.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:Wykształcenie min. śrdnie ogólnokształcące; biegła obsługa komputera z obsługą internetu; dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne; staż pracy ogółem 1 rok
Miejsce pracy:Gorlice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:godziny pracy od 08:30 do 16:30