W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
wykazujesz się otwartością i życzliwością
posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub chcesz się w nim rozwijać
potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi
jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w pracy z gotówką i dokumentami fiskalnymi
posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie zwrotów i reklamacji (znasz przepisy konsumenckie) lub chcesz się w nim rozwijać
jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 22:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty korygujące etc.) i rozliczanie powyższych na koniec zmiany
przyjmowanie i rejestrowanie zwrotów oraz rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami
budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe
współpraca z innymi działami sklepu (m.in. z Działem Logistyki przy odbiorze towaru/realizacji transportu)
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
premia kwartalna;
udział w wynikach i Akcjonariat;
fundusz mieszkaniowy;
dofinansowanie do termomodernizacji;
ubezpieczenie grupowe;
Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa;
prywatna opieka medyczna;
goFLUENT - platforma do nauki języków obcych;
kafeteria benefitów MyBenefit;
rabat na zakupy;
telefon służbowy;
autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego.
- bezpośrednia obsługa klienta,- sprzedaż biletów wstępu i kart stałego klienta na usługi oferowane przez BOSiR według obowiązującego cennika, przyjmowanie rezerwacji,- przyjmowanie wpłat od najemców i innych wpłat gotówkowych m.in. dodatkowe opłaty za brak...
Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami. Efektywne zarządzanie procesami kasowymi zgodnie z procedurami firmy. Umiejętności komunikacyjne. Umiejętność efektywnej organizacji własnej pracy. Samodzielność i dokładność. Biegłość w obsłudze...
Rejestrowanie sprzedaży i przyjmowanie płatności (gotówka, karta, zaliczki) Wystawianie dokumentów sprzedażowych i ich rozliczanie na koniec zmiany Obsługa klientów przy zwrotach i reklamacjach zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi Wspieranie klientów w programach...