Key Account Manager - Sektor Telco (k/m)

Key Account Manager - Sektor Telco (k/m)
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowę o pracę lub kontrakt B2B

Tryb pracy: hybrydowa

 

Zadania:
  • aktywne zdobywanie nowych klientów w sektorze Telco
  • utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z Klientami z powierzonego portfela
  • rozwijanie współpracy w zakresie wspólnej ekspansji na rynku B2B usług telekomunikacyjnych
  • identyfikacja i mapowanie potrzeb Klientów, stały rozwój współpracy z Klientami, w tym otwieranie współpracy w nowych obszarach produktowych
  • inicjowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych
  • przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie i podpisywanie umów z Klientami
  • realizacja założonych planów sprzedażowych
  • raportowanie wyników sprzedażowych i rekomendowanie działań rozwojowych
  • udział w kampaniach sprzedażowych
  • angażowanie zespołów produktowych i technicznych w rozwijanie współpracy z Klientami
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe
  • 5-letnie doświadczenie w rozwoju biznesu i sprzedaży rozwiązań technologicznych do sektora Telco, w tym doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i kontraktowaniu złożonych projektów o wysokiej wartości oraz doświadczenie w pozyskiwaniu i utrzymywaniu dużych klientów biznesowych
  • bardzo dobre rozumienie struktury, procesów i dynamiki sektora Telco (operatorzy telekomunikacyjni o zasięgu krajowym i regionalnym, ISPs, operatorzy rynku hurtowego, wyspecjalizowani dostawcy technologii, organizacje branżowe),jak również regulacji obszaru Telco, w szczególności operatorów sieci komórkowych i operatorów sieci kablowych
  • dobra znajomość zagadnień technicznych z dziedziny nowych technologii, w szczególności funkcjonalności i systemów kluczowych dla rynku Telco
  • rozumienie przebiegu procesu inwestycyjnego projektów infrastrukturalnych, w szczególności budowy nowych wież telekomunikacyjnych i optymalizacji części aktywnej
  • koncentracja na realizacji celów, umiejętność planowania działań i angażowania interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych wokół prowadzonych projektów
  • doświadczenie w pracy z systemem CRM
  • język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B1-B2)
  • biegłość w prowadzeniu prezentacji
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, szczególnie z zakresu budowania relacji, komunikacji, negocjacji
  • czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży służbowych
To oferujemy:
  • ciekawa i pełna wyzwań praca dla integratora infrastruktury przyszłości - prestiżowej i stabilnej firmy będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w dostarczaniu rozwiązań multimedialnych, rozwijającym również innowacyjne rozwiązania w zakresie łączności bezprzewodowej, Smart City / IoT oraz dronowe
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • atrakcyjny system premiowania
  • nowoczesne narzędzia pracy
  • hybrydowy model pracy
  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość pracy z czołowymi klientami korporacyjnymi z Polsce
  • kultura pracy w wymagającym środowisku pasjonatów biznesu i technologii, stałego doskonalenia oraz bycia na bieżąco
  • szeroka oferta szkoleniowa
  • bezpłatna nauka języka angielskiego
  • możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego
  • dostęp do aplikacji z audiobookami i e-bookami
  • pożyczki na cele mieszkaniowe
  • dodatkowe dni wolne na działalność w ramach wolontariatu
  • płatny program poleceń pracowniczych
  • akcje charytatywne
  • integracje, wycieczki, rajdy górskie
  • oraz inne, w zależności od rodzaju umowy

Podobne oferty

Gdzie jeszcze rekrutują?