Key Account Manager

Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru handlu nowoczesnego poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager
Miejsce pracy: Koprki
ZADANIA:
  • Prowadzenie sprzedaży na rynku dystrybucji nowoczesnej.
  • Bezpośrednia obsługa wybranej grupy kluczowych klientów.
  • Planowanie, rozwój i maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w sieciach handlowych (w tym wprowadzanie na rynek nowych produktów).
  • Zwiększanie asortymentu u przypisanych klientów.
  • Inicjowanie projektów wspierających sprzedaż.
  • Prowadzenie negocjacji warunków handlowych (ceny, zasady współpracy, P&L).
  • Nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy.
  • Przygotowanie raportów i analiz.
  • Współpraca z innymi działami.
  • Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z naszymi klientami.
NASZE OCZEKIWANIA:
  • Doświadczenie w sprzedaży w kanale nowoczesnym w branży FMCG na stanowisku związanym z obsługą kluczowych klientów (minimum 3 lata). Minimum jeden samodzielny cykl negocjacyjny.
  • Osiąganie wyznaczonych celów.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, analizy danych.  
  • Proaktywna postawa i poszukiwanie nowych rozwiązań oraz zaangażowanie i pasja do powierzonych zadań.
  • Zdolności negocjacyjne i handlowe.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2.
  • Prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
  • Pakiet medyczny.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
  • Laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy.
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej w wewnętrznych strukturach organizacji.
  • Fundusz socjalny.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?