Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta

Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami
  • Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych
  • Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz motywowanie i dbałość o  ich rozwój
  • Współpraca z innymi działami w organizacji
  • Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi
  • Reprezentowanie Makro przed organami kontrolnymi, Klientami, urzędami  i instytucjami państwowymi
  • Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rejestracji sprzedaży oraz obowiązującej dokumentacji
  • Nadzór nad obsługą Klientów z Unii Europejskiej
  • Nadzór nad procesem rejestracji Klientów, w tym rejestracji koncesji alkoholowych w bazie Klientów
  • Nadzór nad procesem obsługi kredytów ratalnych
  • Wdrażanie i rozwijanie nowych rozwiązań/projektów
  • Nadzór na prawidłowym przebiegiem procesu reklamacji Klientów
  • Nadzór nad gospodarką opakowaniami zgodnie obowiązującymi procedurami
  • Znajomość nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi Klientów mających na celu poprawę jakości i efektywności pracy działu
  • Przestrzeganie przepisów BHP i P. POŻ
  • Wykonywanie innych poleceń Przełożonego związanych z pracą
Nasze oczekiwania:
  • Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
  • Doświadczenie w zarządzaniu personelem - min. 2 lata
  • Dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel)
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy w Dziale Kas i/lub Obsługi Klienta
  • Doświadczenie w pracy w firmie handlowej
  • Znajomość przepisów dotyczących reklamacji z tytułu gwarancji i rękojmi 
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
  • Dokładność i rzetelność
  • Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu
Mamy Ci do zaoferowania
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie zawsze na czas
  • System premiowy
  • Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach
  • Zniżki na zakupy w MAKRO
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Okazjonalne bony towarowe
  • Karty sportowo-rekreacyjne (MultiSport Plus)
  • Bezpłatny parking pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Nagrody za polecenia pracowników

MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?