Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb. 

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim
Miejsce pracy: Warszawa
Czym będziesz się zajmować? 
  • Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów 
  • Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi 
  • Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii 
Kogo szukamy? 
  • Osoby komunikatywnej i otwartej na rozmowę z klientem 
  • Z dobrą dykcją i umiejętnością wielozadaniowej pracy 
  • Posługującej się językiem węgierskim (warunek konieczny) 
  • Potrafiącej sprawnie obsługiwać komputer, skrzynkę mailową oraz chat 
Co oferujemy? 
  • Grafik dopasowany do Twoich potrzeb (9:00–21:00, 7 dni w tygodniu)  
  • Zatrudnienie na umowę zlecenie 
  • Prywatną opiekę zdrowotną i kartę Multisport 
  • Program poleceń pracowniczych 
  • Cykl szkoleń rozwijających Twoje umiejętności 

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?