Konsultant ds. wsparcia klienta z j. angielskim

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant ds. wsparcia klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Katowice | Numer ref.: KWA/019/KPS

Co możemy Ci zaoferować?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z renomowaną firmą zajmującą się nowymi technologiami informatycznymi
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia wzbogacone o premie kwartalne, bonus roczny i dodatki za pracę w godzinach nocnych i w weekendy (średnie wynagrodzenie po okresie szkoleniowym to około 5800 zł brutto/mc)
  • Nie wymagamy doświadczenia- oferujemy w pełni płatne, 3-mięsięczne wdrożenie
  • W zależności od Twojej dyspozycyjności, możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin, na ¾ etatu lub ½ etatu
  • Możliwości rozwoju kompetencji językowych dzięki pracy z rozwiązaniami dla rynku amerykańskiego
  • Rozbudowany pakiet benefitów: karty lunchowe o wartości 190 zł/mc, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz wiele innych
  • Zdalny i sprawny proces rekrutacji 
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku

Jakie są wymagania?

  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację (min. B2) - warunek konieczny
  • Dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy w godzinach popołudniowych/ nocnych (5 dni w tygodniu w przedziale między 13:00 a 5:00, poniedziałek-niedziela np. w godzinach 13-22, 14-23, 15-24, 16-1, 17-2, 18-3, 19-4, 20-5)
  • Umiejętność budowania relacji i łatwość komunikacji
  • Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły
  • Dodatkowym atutem będzie zainteresowanie lub podstawowa wiedza na temat technologii informatycznych

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku?

  • Codzienne wsparcie klientów anglojęzycznych oraz odpowiadanie na wszelkie zapytania związane z usługami firmy (branża telekomunikacyjna/IT)
  • Obsługa infolinii przychodzącej w języku angielskim, obsługa klienta indywidualnego
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z amerykańskimi klientami

Miejsce pracy: Katowice

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?