Koordynator ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Koordynator ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów
Numer: StPr/25/0034
OBOWIĄZKI:
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z polityką i standardami firmyUtrzymywanie i dbanie o dobre relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;Ewidencjonowanie zamówień w systemie ERPWystawianie fakturWspółpraca z Działami: Handlowym, Produkcji, Kontroli Jakości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: J) komunikatywna znajomość języka angielskiego
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta.

Miejsce pracy:

Ostrów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?