Koordynator ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów
Numer: StPr/25/0034
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z polityką i standardami firmyUtrzymywanie i dbanie o dobre relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;Ewidencjonowanie zamówień w systemie ERPWystawianie fakturWspółpraca z Działami: Handlowym, Produkcji, Kontroli Jakości
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: J) komunikatywna znajomość języka angielskiego
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Wymagania inne:[Umiejętność 1] : Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta.
Miejsce pracy:Ostrów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 700 PLN