Należymy do czołowych europejskich producentów urządzeń automatyki przemysłowej oraz precyzyjnych odlewów ciśnieniowych. Działamy na rynku od 1953 r.
LUMEL S.A. specjalizuje się w produkcji urządzeń automatyki przemysłowej przeznaczonej do pomiarów, przetwarzania, regulacji, rejestracji oraz transmisji i wizualizacji procesów przemysłowych, usługach w zakresie projektowania i wykonawstwa systemów automatyki, usługach w zakresie EMS oraz doradztwie technicznym.
Zadania na stanowisku pracy:
- współpraca z naszą spółką działającą na terenie UK – STI,
- budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na terenie UK,
- inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych na terenie UK,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy,
- ścisła współpraca z pozostałymi działami w celu zbudowania strategii rozwoju firmy,
- nadzorowanie polityki cenowej wraz z przygotowaniem ofert i dokumentacji ofertowej,
- współtworzenie strategii rozwoju produktu.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- brak dress code`u,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.