Mentor ds. Relacji z Pacjentami

Mentor ds. Relacji z Pacjentami
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Krakowiaków 42
Najlepszy kandydat to taki, który: ​
  • pracuje na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta od co najmniej 3 miesięcy (w tym od min. 9 miesięcy jest pracownikiem Medicover), 
  • świetnie komunikuje się z zespołem,
  • z łatwością potrafi przekazywać zdobytą wiedzę,
  • dba o jak najwyższy poziom obsługi pacjentów,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i z łatwością nawiązuje kontakty.
Do Twoich głównych obowiązków jako Mentora należeć będzie:
  • realizowanie procesów onboardingowych nowych pracowników,
  • wdrażanie i monitorowanie stosowania Złotych Standardów Obsługi, ​
  • wspieranie w rozwoju umiejętności aktywnego promowania pozostałych członków zespołu,
  • obsługa pacjentów na najwyższym poziomie,
  • aktywne promowanie produktów i usług Medicover w Centrach Medycznych.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, 
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,​​​​​
  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy np. do Empik, Smyk) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.

Podobne oferty

Gdzie jeszcze rekrutują?