Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Sekcji Informacji i Szkoleń - Departament Wsparcia Przedsiębiorczości

Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Sekcji Informacji i Szkoleń - Departament Wsparcia Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MS/I/Sz/DWP/2022
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

 

Realizację czynności, związanych z zadaniami realizowanymi w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości w projektach Centrum Rozwoju MŚP oraz Enterprise Europe Network (w tym o charakterze pomocniczo-technicznym), obejmujących:  

  • udział w testowaniu i osadzaniu nowych e-kursów na platformie Akademii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
  • weryfikację treści scenariuszy oraz zawartości merytorycznej na kolejnych etapach opracowywania e-kursów, w tym pod kątem poprawności stylistycznej i językowej;
  • wsparcie mailowe i telefoniczne użytkowników e-szkoleń w zakresie funkcjonowania platformy e-learningowej Akademia PARP;
  • udział w przygotowaniu i korektę językową (błędów: ortograficznych, literowych, gramatycznych, interpunkcyjnych i stylistyczna) wszelkich materiałów dotyczących kursów e-learningowych, realizowanych w ramach Akademii PARP oraz innych publikacji i materiałów audiowizualnych, realizowanych w ramach projektu Enterprise Europe Network i CR MŚP; 
  • udział w zamawianiu produktów i usług w drodze ustawy Prawo zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych;
  • udział w realizacji innych działań promocyjno-informacyjnych Departamentu.
Wymagania:
  • wykształcenie: Student 3,4 lub 5 roku studiów z zakresu polonistyki, dziennikarstwa, socjologii, stosunków międzynarodowych, lingwistyki
  • doświadczenie zawodowe – co najmniej 3 miesięczny staż pracy przy realizacji korekt językowych, zarządzaniu platformami CMS/LMS lub obsłudze klienta w projektach teleinformatycznych
  • podstawowy poziom wiedzy na temat tworzenia materiałów dydaktycznych lub treści informacyjnych (np. publikacje, artykuły, prezentacje multimedialne)
  • poziom obsługi programów komputerowych – Microsoft Office (min. word i powerpoint) w stopniu zaawansowanym

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie: Licencjat lub magister polonistyki, dziennikarstwa, socjologii, stosunków międzynarodowych, lingwistyki lub podobne,
  • doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, zarządzaniu platformami CMS/LMS min. 3 miesiące
  • dobra znajomość tematyki tworzenia materiałów dydaktycznych, w tym kursów e-learningowych,
  • poziom znajomości języka obcego – angielski na poziomie komunikatywnym
  • poziom obsługi programów komputerowych – podstawowa znajomość programów Adobe Ilustrator, Adobe Photoshop, PowToon, Articulate
Oferujemy:
  • współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
  • regulaminowa premia kwartalna,
  • możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z karty multisport,
  • dostęp do szkoleń specjalistycznych,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
  • pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania a także o możliwości wycofania zgody”.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?