Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy
Opiekun Klienta
Miasto: Sopot
Zadania:
opieka nad wyznaczonymi klientami:
budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta zależnie, zgodnie z kalendarzem spotkań,
analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
posiadanie wiedzy na temat działalności klienta,
bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
posiadanie wiedzy produktowej,
czynny udział w procesie negocjacji umów serwisowych,
poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
Zadania Regularne prowadzenie spotkań z Klientami w powierzonym regionie, Koordynowanie i prowadzenie spraw dotyczących reklamacji, Renegocjowanie warunków umowy u obecnych Klientów, Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach i usługach, Prezentowanie i oferowanie...
Zadania Regularne prowadzenie spotkań z Klientami w powierzonym regionie, Koordynowanie i prowadzenie spraw dotyczących reklamacji, Renegocjowanie warunków umowy u obecnych Klientów, Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach i usługach, Prezentowanie i oferowanie...
Twoje zadania: Kontakt z Pacjentem w sprawie reklamacji dot. Sieci Placówek Partnerskich LUX MED; Informowanie Pacjenta o miejscu realizacji wybranej usługi; Wsparcie w koordynacji niestandardowej medycyny pracy; Opiekun jest przewodnikiem Pacjenta po placówkach...
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozszerzanie współpracy prowadzenie negocjacji handlowych w oparciu o powierzony portfel klientów koordynacja działań związanych z wdrażaniem i rozwojem usług dla dedykowanych klientów...
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozszerzanie współpracy prowadzenie negocjacji handlowych w oparciu o powierzony portfel klientów koordynacja działań związanych z wdrażaniem i rozwojem usług dla dedykowanych klientów...