Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/24/0201
- obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych, - dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochrona danych osobowych i medycznych pacjentów, - prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez Szpital, współpraca w zakresie obsługi oprogramowania Call Ceb, - informowanie o statusach realizowania zleceń/zamówień, - dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań, - aktualizowanie baz danych klientów, - organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony p.poż., ochrony środowiska i ergonomii.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętności organizacyjne
Uprawnienia: miła aparycja
Wymagania inne: Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:1 790,3 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej