Pracownik Contact Center

Dla naszego Klienta - dealera samochodów Iveco i Fiat Professional, poszukujemy komunikatywnych i zainteresowanych rozwojem w ASO, kandydatów na stanowisko:

Pracownik Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania na stanowisku:

  • Telefoniczny kontakt z Klientami poprzez wykonywanie połączeń wychodzących i odbieranie połączeń przychodzących
  • Wsparcie działu serwisu w zakresie pierwszego kontaktu z Klientem
  • Umawianie klientów do serwisów zgodnie z harmonogramem pracy Doradców Serwisowych
  • Prowadzenie badań satysfakcji Klientów
  • Bieżąca aktualizacja informacji w systemach i bazach danych
  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz formularzy elektronicznych
  • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami

Oczekiwania naszego Klienta:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Office)
  • Sumienność w realizacji powierzonych zadań
  • Odpowiedzialność za wysoką jakość wykonanej pracy
  • Rzetelność, dokładność, zaangażowanie
  • Pasja do motoryzacji
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem

Firma oferuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • System szkoleń 
  • Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie grupowe)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?