Pracownik ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0059
OBOWIĄZKI:
-obsługa klientów w Biurze Obsługi Klientów, uczestniczenie w spotkaniach z osobami zainteresowanymi udziałem w projekcjie, wyjaśnianie szczegółów udziału w projekcie stacjonarnie, telefonicznie i mailowo, odpowiadanie na pytania, pomaganie w wypełnianiu dokumentów, odbiór i wstępna weryfikacja formalna dokumentów rekrutacyjnych, odbiór i weryfikacja dokumentów dotyczących usług rozwojowych, udział w przygotowaniu i wdrożeniu procedur zwiazanych z obsługą klienta, zarządzanie korespondencja - odbieranie i nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich, prowadzenie ksiażki nadawczej i dziennika korespondencji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: łatwość w nawiązywaniu kontaktu
Uprawnienia: znajomość komputera (pakiet Office)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?