Pracownik obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Pracownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Kościan
Numer: StPr/25/0101
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów, oferowanie produktów i usług bankowych, obsługa kasowa, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych iśrednich firm, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, samodzielna praca z portfelem klientów i budowanie, relacji z klientami, realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniuwysokich standardów jakości i etyki sprzedaży, udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji, współpraca z innymi Zespołami realizującymizadania obsługi Klienta
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

min. 1 rok, mile widziane w bankowości, doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów, znajomość produktów i usług bankowych, obsługa kasowa, otwartość na ludzi, umiejętność stosowania technik i metod sprzedaży, pracy z klientami, dokładność, sumienność i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem pracy

Miejsce pracy:

Kościan


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?