Przedstawiciel Handlowy

JESTEŚMY PRIMA GROUP

Nasze korzenie sięgają 1991 roku, gdy jako rodzinna firma rozpoczęliśmy eksport naszych owoców, głównie jabłek. Kilka lat później byliśmy już obecni na kolejnych europejskich i światowych rynkach.

 

Po 30 latach zrzeszamy 65 doświadczonych i lokalnych producentów, których znamy od pokoleń. Wspólnie uprawiamy jabłka oraz inne owoce na ponad 550 hektarach w okolicy Grójca, gdzie tradycje sadownicze sięgają czasów renesansu.

 

Wspólnymi siłami zwiększamy nasz potencjał produkcyjny, możliwości dystrybucyjne oraz sprzedażowe. Stale poprawiamy jakość naszych owoców, jednocześnie obniżając koszty produkcji i maksymalizując wydajność naszych sadów.

 

Wierzymy, że tylko wspólnym wysiłkiem możemy skutecznie optymalizować i rozwijać nasze uprawy przy poszanowaniu środowiska i zaspokajaniu potrzeb naszych partnerów oraz konsumentów.

 

SZUKAMY OSOBY NA STANOWISKO:
Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy: Warka
TO PRACA DLA CIEBIE JEŚLI POSIADASZ:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku: Przedstawiciela Handlowego w Branży FMCG. Atutem będzie znajomość branży świeżych owoców i warzyw
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych
  • Silna motywacja do pracy oraz samodzielność, dynamizm w działaniu oraz zdolności negocjacyjnych
  • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Systematyczność w wykonywanej pracy
  • Aktywny udział w rozwoju firmy na rynkach krajowych/zagranicznych
  • Chęć poszukiwania niestandardowych rozwiązań i podejmowania nowych wyzwań.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) m.in. poziom B2, mile widziana znajomość dodatkowego języka
  • Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Odporność na stres,
  • Umiejętność sporządzania raportów dot. rozliczeń związanych z wykonywaną pracą oraz wyciągania wniosków
  • Otwartość do pracy w systemie delegacyjnym
  • Prawo jazdy kategorii B
 TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych z sieciami w polsce i zagranicą
  • Planowanie i kształtowanie rozwoju sprzedaży na rynku polskim oraz zagranicznym
  • Budowanie oraz dbanie o trwałe relacje z klientami oraz pozytywny wizerunek firmy
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów
  • Udział w targach międzynarodowych
  • Wspólna realizacja założonych celów sprzedażowych i jakościowych
  • Współorganizowanie i koordynacja akcji promocyjnych (ustalanie formy, harmonogramów, rozliczanie akcji promocyjnych)
  • Współpraca z innymi działami, a w szczególności z Działem Marketingu i Działem Rozliczeń
  • Zwiększanie udziałów firmy poprzez sprzedaż produktów
  • Realizacja celów sprzedażowych i planowanie zadań z nich wynikających oraz bieżąca analiza sprzedaży
  • Kreowanie nowych rozwiązań i wprowadzanie działań mających na celu rozwój sprzedaży
  • Raportowanie pracy w systemie CRM
  • Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych oraz sprzedaż poprzez system CRM
  • Reprezentowanie spółki na spotkaniach handlowych
OFERUJEMY:
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia oraz kursy
  • Możliwa praca hybrydowa tj siedziba pracodawcy / praca zdalna
  • Samochód przeznaczony do wyjazdów handlowych
  • Niezbędne narzędzia: służbowy laptop, telefon
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
PROCES REKRUTACJI
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?