- monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży- organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy- organizowanie sieci sprzedaży- utrzymywanie kontaktów handlowych z odbiorcami- posprzedażowe obsługiwanie klientów- organizowanie dostaw towarów do klientów- organizowanie pracy własnej- podejmowanie współpracy z firmą macierzystą w zakresie marketingu- utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi konsumentami- szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży- analizowanie efektywności swojej pracy
Wymagania konieczne:Wykształcenie: podstawowe
Język: turecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagania inne: Miejsce pracy:Łódź
Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:od 31,00 PLN