Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
O Banku:
Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
Misja Banku:
Jesteśmy profesjonalnym partnerem w usługach bankowych, oferującym usługi korzystne i zrozumiałe. W swoich działaniach chcemy być transparentni i otwarci na zmiany, dostosowując się tym samym do potrzeb klienta. Nadrzędnym naszym celem jako instytucji zaufania publicznego jest dbałość o profesjonalizm, komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów.
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis stanowiska:
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych.
Aktywna sprzedaż produktów banku.
Udzielanie informacji o ofercie banku.
Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
Wymagania:
Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
Pozytywne nastawienie do ludzi.
Dodatkowe atuty:
Znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w obsłudze kasowej.
Wykształcenie wyższe lub nauka w trakcie studiów niestacjonarnych.
Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim...