ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I OBSŁUGĄ TURYSTYKI KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ, POZNANIE SEGMENTU RYNKU TURYSTYCZNEGO, KLIENTA DOCELOWEGO BIURA PODRÓŻY, OBSŁUGA KLIENTA I TWORZENIE OFERT Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII CYFROWEJ, TWORZENIE PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM CYFRYZACJI W BRANŻY TURYSTYCZNEJ, ZARZĄDZANIE PROFILEM BIURA I RAPORTOWANIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIACH, POZNANIE ORGANIZACJI BIUR PODRÓŻY-TOUROPERATORÓW ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM ŚWIADCZONYCH USŁUG
Wymagania inne:ZAINTERESOWANIE BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ, ZAGADNIENIAMI ZWIĄZANYMI Z DZIAŁANIAMI W SOCIAL MEDIACH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO BĄDŹ NIEMIECKIEGO W STOPNIU WYSTARCZAJĄCYM DO CZYTANIA/KOMUNIKACJ MAILOWEJ, OSOBA KOMUNIKATYWNA, STARANNA, DOKŁADNA, CHĘTNA DO PRACY W ZESPOLE I NAUKI- SZKOLENIA WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE BRANŻOWE