Obszar Działania Home Office i teren Polski Zachodniej
- naprawy drobnego sprzętu typu liczarki, kaset bankomatowych, wpłatomatów, elektronicznych urządzeń plombujących, testerów banknotów w siedzibie firmy oraz u klienta
- wsparcie techniczne dla użytkowników, szkolenia personelu klientów
- pomoc przy montażu i instalacja sprzętu u klientów na terenie całej Polski
- wsparcie w wykonywanych czynnościach gwarancyjnych i pogwarancyjnych
- pomoc przy demonstracji sprzętu przez dział sprzedaży
- interesującą i pełną ciekawych wyzwań pracę, dającą satysfakcję oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wdrożeniowe w celu osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do
- realizacji powierzonych zadań
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe premie uzależnione od efektów pracy
- samochód służbowy do dyspozycji i telefon
- inne niezbędne narzędzia pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w profesjonalnej i stabilnej finansowo firmie
- pracę w dynamicznym zespole
Dziękujemy za nadesłane oferty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na podstawie otrzymanych aplikacji.