Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, Fabryczna
Twoje zadania
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań,
  • Rozkładanie odzieży na półkach pracowników,
  • Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją,
  • Dbanie o prawidłowy obieg odzieży,
  • Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,
  • Prowadzenie elektronicznej ewidencji odzieży.
Nasze oczekiwania

 

Poszukujemy osoby zaangażowanej, z pozytywnym nastawieniem, która ma łatwość w nawiązywaniu kontaktów. 

Fantastycznie, jeżeli masz doświadczenie w pracy z systemami produkcyjnymi. 

To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
  • Szkolenia wdrożeniowe i solidne wprowadzenie,
  • pracę od pon - śr: 8.00 - 16.00, czw - pt: 11.00 - 15.00.

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?