Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami biznesowymi.Obsługa zapytań, przygotowywanie ofert i proaktywna sprzedaż usług dla klienta grupowego i indywidualnego.Nadzór nad organizacją i realizacją sprzedanych usług.Wykonywanie usług związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych.Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi.Monitorowanie rynku i działań konkurencji.Przygotowywanie raportów sprzedażowych i analiza wyników.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe
Wymagania inne:Dobra organizacja pracy. Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.Kreatywność, samodzielność i odpowiedzialność.Współpraca z pozostałymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta oraz sprawnej realizacji usług.