Specjalista ds. administracji biurowej

Ogłoszenie numer: 10400937, z dnia 2025-10-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracji biurowej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • wspieranie codziennych działań administracyjnych w biurze,
  • przygotowywanie materiałów i komunikatów dla pracowników,
  • organizacja i koordynacja zamówień na artykuły biurowe i spożywcze,
  • nadzorowanie sal konferencyjnych i zamówień cateringowych,
  • tworzenie poradników dla nowych pracowników i osób podróżujących służbowo,
  • współpraca przy organizacji niewielkich wydarzeń firmowych,
  • zgłaszanie i wdrażanie usprawnień procesów biurowych.

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziana współpraca z klientami zagranicznymi,
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • pewna obsługa komputera i pakietu MS Office,
  • zdolność pracy zespołowej i pod presją czasu,
  • wysoka etyka pracy, profesjonalizm i samodzielność,
  • umiejętność planowania, organizacji i rozwiązywania problemów,
  • pozytywne nastawienie i chęć rozwoju zawodowego.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie na pełen etat,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji,
  • możliwość zdobycia praktycznych umiejętności w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
  • dostęp do konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, sprawy pracownicze),
  • wsparcie w rozwoju kompetencji organizacyjnych i administracyjnych,
  • przyjazną atmosferę i możliwość poznania nowych rozwiązań w pracy biurowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Gdzie jeszcze rekrutują?