- Obsługa zapytań graczy (głownie graczy online) w języku arabskim z krajów arabskich (m.in. z Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Egiptu, Kataru, Omanu, Jemenu, Maroko). Obsługa klientów z krajów arabskich w zakresie rozwiązywania i śledzenia problemów. Współpraca z zespołem projektowym. Wsparcie dewelopera gry / aplikacji. Praca na komputerze w systemie ticketowym. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz social media. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: arabski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży gier komputerowych. Mile widziana znajomość języka francuskiego.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 200 PLN