Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, będziesz brać czynny udział w koordynowaniu zadań w średnich i dużych projektach realizowanych dla naszych Klientów Indywidualnych i Kluczowych, przyczyniając się do ich bezproblemowej realizacji i dostarczając wymierne korzyści dla Organizacji.
- Pomoc w skutecznym inicjowaniu, planowaniu, realizacji i dostarczaniu średnich i dużych projektów.
- Koordynowanie i zapewnianie realizacji projektu w ramach ustalonego zakresu, harmonogramu, zasobów i wymagań jakościowych.
- Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem materiałów i opracowywaniem dokumentacji technicznej w ramach projektu.
- Nadzór nad procesem oraz walidacja w oparciu o wytyczne Klienta.
- Współpraca z Klientem w celu zdefiniowania zarządzania projektem, celów, zakresu i zadań.
- Definiowanie i organizowanie pracy nad projektem, wymaganych dokumentów i wyników w celu walidacji i zgodności, w tym rytmu spotkań, kart wyników, raportów itp.
- Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem, problemami, założeniami i zależnościami projektu.
- Planowanie i wsparcie działów odpowiedzialnych za dostarczanie raportów i komunikatów o stanie projektu.
- Monitorowanie łańcuchów dostaw w ramach projektu. Wsparcie mniej doświadczonych kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych i członków zespołów w zakresie najlepszych praktyk zarządzania projektami.