Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty
Niektóre zajęcia… nie są dla nas. Ale do innych pasujemy doskonale.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000017383
Twój zakres obowiązków:
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych
Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność wydawanych decyzji oraz poprawność zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz OWU
Obsługa klienta z dbałością o jak najwyższe standardy, celem zwiększenia zadowolenia oraz satysfakcji klienta
Nasze wymagania:
Masz min. 3-miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta w Contact Center
Jesteś absolwentem min. szkoły średniej
Znasz zasady profesjonalnej obsługi klienta
Znasz produkty ofertowane przez PZU w ramach organizacji usług assistance
Wyróżniasz się wysokimi zdolnościami interpersonalnymi
To oferujemy:
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Aplikuj do nas jeśli: masz wykształcenie min. średnie techniczne; jesteś zaznajomiony/a z zagadnie niami z zakresu chłodnictwa, elektroniki, mechaniki i automatyki lub chcesz poznać tą branżę; posiadasz znajomość pakietu biurowego MS Office; posiadasz wysok ą...
obsługa klienta w języku wietnamskim za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów...
Coś o Tobie: poszukujesz pracy w doskonałej atmosferze dobrze radzisz sobie z przeciwnościami losu jesteś gotowy do zmiany w systemie zmianowym sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się nowych programów Twoja motywacja wykracza poza skalę A dodatkowo: szukasz...
Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro domande e fornire assistenza su argomenti relativi al...
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących Obsługa Klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych Diagnozowanie i rozwiązywanie...