Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)


Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Opole
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail
  • Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM
  • Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – codzienna praca w tym języku
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i skrupulatność
  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej, szczególnie z markami premium
  • Znajomość systemów CRM
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w 100% zdalną
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Profesjonalne szkolenia branżowe
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit
  • Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Gdzie jeszcze rekrutują?