Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, web chat i formularze online
  • Realizacja zgłoszeń gwarancyjnych i organizacja napraw
  • Wsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów klientów
  • Przetwarzanie reklamacji, zwrotów i informacji produktowych
  • Pomoc w procesie zakupowym, udzielanie informacji i rozwiązywanie incydentów
  • Dbałość o wysoką satysfakcję i lojalność klientów
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1/C2 (w mowie i piśmie)
  • Komunikatywność w języku angielskim (min. B2)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich
  • Umiejętność obsługi systemów CRM, platform komunikacyjnych i MS Office
  • Empatia i profesjonalizm w kontaktach z klientami
  • Dobry kontakt telefoniczny i efektywność w rozwiązywaniu spraw
  • Umiejętność pracy zespołowej i pozytywne nastawienie

Mile widziane:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w contact center i obsłudze reklamacji
  • Znajomość social media i platform e-commerce
  • Umiejętność cross-sellingu i up-sellingu produktów
  • Zainteresowanie nowymi technologiami, np. sztuczną inteligencją
Oferujemy:
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Benefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe
  • Atrakcyjne premie za polecenia pracowników
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
  • Liczne możliwości rozwoju kariery
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Gdzie jeszcze rekrutują?