Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta, tworzenie raportów i analiz dot. kontaktów z klientami, obsługa dokumentacji związanej z montażem, serwisem, dotacjami, obsługa telefoniczna, mailowa i bezpośrednia klientów, prowadzenie innych czynnosci administracyjnych biura, obsługa systemów fakturowania, platform grantowych, tworzenie i redagowanie pism.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: technik handlowiec, obsługa klienta.
Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:- obsługa narzedzi CRM- pakiet Office- umiejętności miękkie ( komunikacja ,empatia, radzenie sobie ze stresem i presją czasu)- znajomość branży OZE- staż pracy powyżej 5 lat
Miejsce pracy:Rumia
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 100 PLN