GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych specjalistów ds.obsługi klienta, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.
Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.
Rolą agenta ds. obsługi z klientami jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.
Specjalista ds. obsługi z klientami odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem i rozumiesz zachowania konsumentów, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie!
- Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami.
- Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
- Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami.
- Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
- Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
- Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych celów.
- Pomaganie w trudnych żądaniach klientów lub w razie potrzeby eskalowanie ich.